torsdag den 5. januar 2012

Så er jeg i luften :-D

Velkommen til min nye blog.
Det er sørme ikke uden kriblen i maven jeg springer ud, men nu måtte det være.
Jeg har jo sådan set længe været en del af den skønne blogverden. Faktisk fik jeg øjnene op for haveblogs for over 2 år siden ved en tilfældighed. 
Jeg googlede "orangerier", og vupti fandt jeg Jespers "9haven". Med den fandt jeg "voreskolonihaver", men det var først da jeg kom ind på Claus Dalby´s blog jeg fandt ud af, at det jo var en verden for sig selv.
Der er jo MASSER af skønne haveblogs, og stort tak til Jesper der har samlet dem på en liste :-D
Der gik nok ca. ½ år før jeg turde kommentere på en blog. Det var virkelig et vendepunkt.
Nu håber jeg, at jeg kan finde ud af teknikken, og få lavet en blog, der er værd at læse.
Imorgen går jeg igang med at "lege" så i kan få nogle billeder også.
                                    På forhåbentlig gensyn.

6 kommentarer:

  1. Godt du kom med Marianne, du har jo været flittig til at kommentere længe, så selvfølgelig kan du også lave en blog. Den ser flot ud. Velkommen til og tak for mange kommentarer hos mig.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  2. Velkommen til blogland! Skriv og kommenter det bedste du har lært, det kommer kun godt tilbage :o)

    SvarSlet
  3. Hej Marianne

    Hjertelig velkommen. Det har været så dejligt at læse alle dine søde kommentarer. Så jeg blev ekstra glad da jeg så at du startede din MamsesOase op.
    Jeg har fluks lagt mig ind som følger. Glæder mig til at følge med i alle de skønne ting, du kan finde på at vise os fra haven. ;)
    knus
    EVA

    SvarSlet
  4. @Eva, Tusind tak skal du have, jeg har også været rigtig glad for at læse med på din blog. Du er så dygtig til, at få din blog til at se delikat ud.
    Jeg håber at lære en masse nyt, (jeg har jo lige hørt at fra 45 års alderen går det stærkt tilbage med ens hjerne, hvis man ikke bruger den.) Så jeg håber at få en masse nye input i fremtiden. :-D

    SvarSlet
  5. Velkommen i blogland og velkomme som kommentator på min blog.

    Jeg glæder mig til at se hvad du byder ind med om have :D

    Lige et lille tip til dig - husk altid at udfylde hvem du kommentere som og gør brug af backlink til din blog :) Det kan google rigtig godt lide :) og det vil sende flere over i din blog mht. fra kommentar feltet.

    Før har du sikkert ikke tænkt på at bruge det, men nu hvor du har en blog giver det god mening at gøre det.

    God lørdag og happy blogging til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Annette, og velkommen som fast læser :-D
      Ja jeg har ikke lige været klar over når man kommenterer på den slags blog du bruger, hvilket felt der var bedst at bruge. Tak for info :-D
      Det er ellers et fint lille videoklip, af jeres dejlige have, du har på din blog. Spændende ting i sælger.
      Ha´en god dag.

      Slet